luni, 5 august 2013

Cuvant inainte

         Atentie postare in romana, engleza si franceza
Warning, this post is in romanian, english and french
Attention cet blog est en roumain, anglais et francais
 
        Buna ziua si bine v-am gasit pe blogul meu, propriu si personal adus de la mine de acasa.
         Incep prin a va spune:bine ati venit si sa aveti o sedere cit mai placuta pe aici. Stiu ca timpul dumneavoastra este foarte limitat si pe linga ceea ce cautati pe net in mod frecvent mai vizitati si site-uri menite a a descreti fruntile incordate din cauza problemele de zi cu zi. Nu stiu daca tot timpul ceea ce cautati o sa gasiti pe acest blog, dar in limita posibilitatilor o sa incerc sa va fac sa mai zimbiti macar pentru citeva secunde.Cind m-am decis sa scriu pe aici am citit multe sfaturi in ceea ce priveste crearea unui blog, ce implica el, ce ar trebui sa contina si in ce directie ar trebui sa mearga. Dupa ce am terminat de citit era cit pe ce sa renunt pentru ca deja mi se parea complicat, dar cum sunt genul care sa nu renunt prea usor la ideile pe care le am, am zis totusi sa fac o incercare.

        Despre acest blog nu pot sa spun acum prea multe, in ce directie o sa se indrepte pentru ca sincer sa fiu am si eu dubiile mele dar care sunt dublate de diferite idei, probabil timpul ne va spune ce si cum.Nu o sa fie un blog de nisa pentru ca nu prea stiu pe ce nisa sa intru: cu IT-ul le am in limitele oricarui utilizator „casnic”, la pariuri nu ma bag – abia daca urmaresc cite un meci al Stelei/nationalei asa cam 1-2 ori/semestru, politica nu prea fac pentru ca am ideii destul de radicale si se trezeste cite unu sa ma dea in judecata pentru nu stiu ce afirmatii prost facute/intelese iar la alte lucruri nu prea stiu ce sa zic care sa fie demn de luat in seama.
        În ceea ce ma priveste sunt un om la fel ca multi altii de pe aceasta planeta/din aceasta tara, am 2 miini, 2 picioare, 2 ochii, 2 urechi, samd. Nu am defecte fizice si imi place sa cred ca nici psihice. Etatea nu este importanta. Unii oameni zic ca arat bine altii ca mai am de lucru la infatisarea mea.Lucruri irelevante din punctul meu de vedere, daca te simti bine in propria piele, asta e tot ceea ce conteaza. Acum vin dupa o serie de incidente care s-au desfasurat in ultimele 9 luni din viata mea si din care am reusit sa ies pastrindu-mi o mare parte din echilibrul psihic. Pe partea de relaxare sunt un consumator de muzica buna (a se citi orice de la AC/DC, Aerosmith la ZZTop.) am 2 hobby-uri destul de costisitoatre, ma rog cel principal (masinuta din dotare – una bucata Dacia 1310 din 1987 dar despre care o sa vorbesc cu alta ocazie) care este mare halitor de reurse financiare si de temporale si inca un hobby pe care incerc sa-l dezvolt acum, asa mai incet pentru ca daca devine si asta halitor de resurse mi-e frica ca ramin fara parale.
        In ceea ce priveste activitatea profesionala, nici asta nu prea are relevanta. Activez intr-un domeniu care imi place, la care sunt bun, si sunt cit de cit apreciat de catre o parte dintre colegii de birou si de cei din tara. In mod normal as putea spune eu nu ma inteleg cu „maimuta” impostoare care este pusa pe postul de sef al meu. Un individ humanoid fara absolut nici o idee in ceea ce priveste activitatea care se desfasoara in cadrul companiei mari dar care considera ca le stie pe toate si ca totul se reduce la citi oameni cercetam, citi oameni dam la parchet si pe citi dam afara. Altceva nu stie, nu intelege si nu vrea sa invete. Ca doar vorba aceea el este cel mai destept si genial dintre toti oamenii existenti pe aceasta planeta.Asta ar fi minusul serviciului, partile pozitive sunt ca am luni in care nu prea stau pe acasa ci pe la hoteluri/moteluri/pensiuni prin minunata noastra tarisoara (asa ca probabil o sa mai postez si poze din deplasarile mele.) si oamenii pe care ii intilnesc in virtutea serviciului pe care il prestez. Cu unii dintre ei am ramas prieten si dupa multi ani de cind ne-am intilnit.
        Cam asta ar fi tot pentru moment, sper ca nu v-ati plictisit si vorba cintecului: „Piesa-i gata, trag oblonul,/Hei, ce ploaie e afara!/Daca v-a placut bufonul,/Mai poftiti sï-n alta seara ..”
       P.s Avind in vedere ca am prieteni si prin tari straine, sper sa nu fie o problema prea mare ca incerc sa tin acest blocg si in engleza si franceza. 


- - - English - - -

        Hello and welcome to my blog, literally and personally brought with me from home.

        I begin by saying: welcome and have a very pleasant stay here. I know that your time is very limited and in addition to what you are looking on the net frequently from time to time you visit sites aimed to strained foreheads after everyday problems. I do not know if all the time you will find what you are looking for on this blog, but whenever possible I will try to make you smile for few seconds. When I decided to write on this blog I have read many tips regarding how to create one and what that involves, what should be included and what direction I should go. After I finished reading was close to quit because it seemed complicated, but I am not the type to give up too easily to my ideas so, I said to myself to give it a shot though.

About this blog can not say too much now, which way to proceed because frankly I've got my doubts, but I have a coupled of different ideas, perhaps time will tell what and when. This is not going to be a dedicated blog because I do not know to what I should dedicate it: about IT I have knowledge tu manage my pc/laptop, I'm not betting man - hardly watch a soccer/football match when Steaua/Romania are playing, about 1-2 times /semester, politics not going to talk about that because I have pretty radical idea and from time to time there will be some dude tu sue me for not know what made ​​stupid statements / understood while other things do not really know what to say that is worth taking into account.

        As far as I am concerned I am a man like many others on this planet / in my country, I have two hands, two legs, two eyes, two ears, and so on. I don't have any physical defects or psychic. Also age is not important. Some people say I look good and others say that I have to work hard to improve my looks. Things very irrelevant to my point, if you feel good with yourself  that's all that matters. Now I am coming after a series of incidents that took place in the last 9 months of my life and I managed to get out, with a very large part of my  psychic equilibrium intact. On the relaxation I am a consumer of good music (read anything from AC / DC, Aerosmith to ZZTop.) Also I have 2 prrety expensive hobbies, the first one (my car - one piece of Dacia 1310 made in 1987 but I'll talk about that some other time) which is great in consuming my financial and temporal resources ores and another hobby which I try to develop it now, but slowly because if it becomes like the other one I am afraid that my money will run out.

        In what it concerns my professional activity, that does not have much relevance. I work in a field that I love, and beeing appreciated by my co-workers and those in the rest of the country. Normally I not in very good relations with the "monkey" which is impersonating my boss. A humanoid person with absolutely no idea regarding activities that occur in our company, but he believes that he knows it all and it all comes down to how many people he is investigating how many people he sends to prosecutor's office how many people he can fire Anything else does not know, does not understand and does not want to learn. That's because he doesen t want to learn anything and he thinks of himself that is the smartest and brilliant of all people on this planet. Thais will be the down side of my job but the up side part is that are months when I do not live at home but at hotels / motels / hostels in our wonderful little country (so probably I will post and pictures from my travels.) and the people I meet in close connection with my work. With some of them I have remained friends after many years since we first met.

       For now this is all, I hope you like it and you will return soon. Best regards.

- - - French - - -


        Bonjour et soyez les bienvenussur mon blog, littéralement et personnellement apporté avec moi de la maison.

         Je commencerai par dire: bienvenue et un agréable visite ici. Je sais que votre temps est très limité et, en plus de ce que vous cherchez sur le net souvent, de temps en temps, vous visitez des sites visant à front tendues après les problèmes quotidiens. Je ne sais pas si tout le temps, vous trouverez ce que vous cherchez sur ce blog, mais chaque fois que est possible, je vais essayer de vous faire sourire pendant quelques secondes. Quand j'ai décidé d'écrire sur ce blog j'ai lu de nombreux conseils sur la façon de créer une blog et ce que cela implique, ce qui devrait être inclus et quelle direction je dois y aller. Après avoir fini de lire j'était près de quitter parce qu'il semblait compliqué, mais comme je ne suis pas du genre à abandonner trop facilement à mes idées, je me suis dit de lui donner un coup d'essey.
       En ce qui concernant cet blog je ne peut pas dire trop maintenant, de qui façon je de procéder parce que franchement j'ai mes doutes, mais j'ai un couplage des idées différentes, peut-être le temps nous dira quoi et quand.
Cela ne va pas être un blog dédié , car je ne sais pas ce que je dois consacrer: sur lui, j'ai des connaissance géneral en ce qui concernne  mon PC / ordinateur portable, je ne suis pas parier homme - à peine regarder un match de soccer / football quand Steaua / Roumanie jouent, environ 1-2 fois / semestre, la politique ne vais pas en parler parce que j'ai idée assez radicale et de temps en temps il y aura un mec qui me poursuivre en justice pour ne pas savoir ce qui a fait des déclarations stupides / comprit alors que d'autres choses Je ne sais pas vraiment quoi dire qui est la peine de prendre en compte.
       En ce qui me concerne, je suis un homme comme beaucoup d'autres sur cette planète / dans mon pays, j'ai deux mains, deux jambes, deux yeux, deux oreilles, et ainsi de suite. Je n'ai pas de défauts physiques ou psychiques. Aussi âge n'est pas important. Certaines personnes disent que je suis beau et d'autres disent que je dois travailler dur pour improme mes regards. Des choses pas important en rapport avec mon sujet, si vous vous sentez bien avec vous-même que c'est tout ce qui compte. Maintenant, je suis venu après une série d'incidents qui ont eu lieu au cours des 9 derniers mois de ma vie et j'ai réussi à sortir, avec une grande partie de mon équilibre psychique intact. Sur la relaxation je suis un consommateur de la bonne musique (lire tout de AC / DC, Aerosmith à ZZTop.) J'ai aussi 2 passe-temps coûteux jolies, la première (ma voiture - un morceau de Dacia 1310 a fait en 1987 mais je vais en parler à un autre moment) qui est excellent à consommer mes financières et temporelles minerais de ressources et un autre passe-temps que j'essaie de développer maintenant, mais lentement, car si elle devient comme l'autre, je crains que mon argent sera épuisé tres rapidement.
        En ce qui concerne mon activité professionnelle, ca n'a pas beaucoup de importance. Je travaille dans un domaine que j'aime, et je suis aprecie par mes collègues et ceux du reste du pays. Normalement je ne suis pas en bonnes relations avec le «singe» qui est mon chef. Une personne humanoïde avec absolument aucune idée en ce qui concerne les activités qui se produisent dans notre entreprise, mais il croit qu'il sait tout et que tout se résume à combien de personnes il étudie, combien de personnes il envoie au bureau du procureur et combien de person il va jetées hors du travail.
       Vous pouvez lui apprendre les chose qui este important pour la societe mais il , ne comprend pas et ne veus  pas apprendre. C'est parce qu'il croix qu'il pense de lui-même qui est le plus intelligent et brillant de toutes les personnes sur cette planète. Ca cest  la parte mauvais de mon travail, mais la beaux part  c'est que j ai des mois où je ne vis pas à la maison, mais dans les hôtels / motels / auberges de notre petit pays merveilleux (et donc probablement je vais poster et photos de mes voyages.) et les gens que je rencontre en étroite relation avec mon travail. Avec certains d'entre eux, je suis resté amis après de nombreuses années depuis que nous avons rencontré.
       Ca cest tout pour le moment et j'espère que vous avez apprécié mon blog. A bientot.

 




  
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu