vineri, 27 septembrie 2013

Mic tutorial pentru achizitia de aparat foto

Sfaturi achizitie aparat foto


        In urma cu putin timp am ajuns la concluzia ca trebuie sa-mi schimb vechiul aparat foto, un Canon PowerShot A560 cu unul nou.Vechiul aparat nu era stricat, facea inca poze decente, dar totusi avea lipsurile lui. A fost virf de gama cind l-am achizitionat, cu vre-o 6 ani in urma, dar acum vroiam altceva. Ceva care sa mai imi dea o mina de ajutor in situatiile un pic mai delicate, in special cind vreau sa surprind instantanee din goana nebuna a cailor putere.
          Zis si facut dupa ce am facut rost de buget am purces la cautari, si unde puteam cauta mai lejer si mai usor decit pe Internet (Buna treaba cu net-ul asta, multe lucruri folositoare poti gasi pe el). Am gasit tutorialul asta,http://www.clubulfoto.com/aparate-foto-ieftine-recomandari/    pe care l-am citit cap coada de vre-o 2 ori. Avind in minte cele zise pe acolo si luind in calcul si alte cerinte persoanel (una singura de fapt – sa mearga cu acumulatori tip AA, am vre-o 4 seturi pe acasa) m-am stabilit la „jucaria asta”:http://www.usa.canon.com/cusa/consumer/products/cameras/digital_cameras/powershot_sx160_is.  

       Dupa momentul alegerii modelului am inceput sa caut unde il gasesc la pretul cel mai mic sau vre-o alta oferta avantajoasa. Pentru a cauta am folosit portalul asta www.price.ro  care s-a dovedit a fi foarte util. De asemenea mai putem folosi si www.shopmania.rodar eu ma impac un pic mai greu cu modul lor de a afisa rezultatele. De asemenea aceste site-uri pot fi folosite si pentru a gasi preturi bune si pentru alte produse, scanere, monitoare, componente PC, electrocasnice, etc. 

          Am gasit aparatul la un magazin on-line la un pret decent, care includea pe linga aparatul propriu zis cu tot ce vine el de la producator si un set de acumulatori de 2100, un card SDHC de 4Gb si o husa destul de bine realizata. L-am luat si de vre-o 3 saptamini sunt mindrul posesor al unui apart foto pe care abia astept sa-l folosesc. Nu prea am avut ocazia pina acum pentru ca am fost prins cu o serie de probleme, care mi-au ocupat destul de mult tip, dar sper ca in curind sa il pun la treaba.

          Asta este tot pentru acum si sper ca v-am puttu fi de ceva folos


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu